Produkty

Kontakt

Modra 33
71-220 Szczecin

666 139 822
biuro@myhome-24.pl
Już teraz!
Wyprzedaże

Pospiesz się!
Oferta ograniczona.

Przewodnik dla  Kupującego


   Przy tworzeniu naszego serwisu internetowego staraliśmy się aby każda czynność wykonywana przez Kupującego na stronach My Home była prosta i czytelna. Gdyby jednak pojawiły się problemy z dokonaniem prawidłowego zakupu   przedstawiamy poniżej krótki przewodnik dla Kupujacego mający na celu ułatwienie znajdowania kupowanych towarów jak i realizacji zamówień. W sytuacji wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości prosimy obezpośredni kontakt z naszymi pracownikami pod adresem mailowym : biuro.myhome@gmail.com, +48 666 139 822. 

Pracujemy w dni robocze w godzinach od 9.00 do 18.00.


1. Funkcjonowanie sklepu


Witryna internetowa www.myhome-24.pl została tak zaprojektowana, aby w sposób  nie skomplikowany dokonywać zakupów towaru. Zamówienia można składać  24h na dobę 7 dni w tygodniu.


2. Wybór produktu

Każdy towar występujący w naszym sklepie dostępny jest po wcześniejszym określeniu   kategorii  głownej do której został przypisamy. Dla przykładu  “metalowy stolik” przypisany został do kategorii Meble. Kategorie główne znajdują się na stronie głównej pod banerem reklamowym po jego lewej stronie.  Każda kategoria  główna  posiadać może  dodatkowe podkategorie. Jeżeli znasz nazwę towaru możesz skorzystać z wyszukiwarki dostępnej na każdej stronie naszego serwisu na górze witryny.  Aby skrócić poszukiwanie towaru  można skorzystać także z wyszukiwarki produktów znajdującej się w lewym górnym rogu każdej strony naszego sklepu. Aby wyszukać towar wystarczy wpisać do okna wyszukiwarki jego nazwę i zatwierdzić przyciskiem “Enter” na klawiaturze.
Jeżeli kupowałeś wcześniej towar przypisany do jednej z kategorii działu “Kolekcje”możesz w łatwy sposób zamówić kolejny towar. Wystarczy na stronie głównej naszej witryny pod kategoriami głównymi wcisnać przycisk “Kolekcje”, a następnie po wybraniu jednej z nich otworzyć jej zawartość.  
 
3. Realizacja zamówienia

Po podjęciu decyzji o wyborze towaru  należy  wejść w jego szczegóły. Aby dodać go do koszyka należy określić ilość zamawianych egzemplarzy, a następnie  nacisnąć ikonkę “Kupuję”. Od tej chwili w prawym górnym rogu naszego sklepu internetowego będzie widoczna  aktualna kwota dokonywanych zakupów znajdujących sie w twoim koszyku. 
Następnie Kupujący przeniesiony zostaje do strony “Podsumowanie zakupów”, gdzie ma możliwość potwierdzenia wyboru towarów bez formuły logowania się ( przycisk “Zamów jako gość “), kontynuowania zakupów poprzez wciśnięcie przycisku “Kontynuuj zakupy” lub też przejścia dla zarejestrowanych Kupujących  do panelu logowania się poprzez  przycisk   “Kliknij tutaj”. Z poziomu tego możliwe jest także zarejestrowanie się  Jeżeli  Kupujący posiada kod rabatowy MyHome  należy go wpisać w pole “Bony Rabatowe” a nastepnie wcisnąć przycisk “Dodaj”


 4. Dostawa i forma płatności


Następnym etapem realizacji zamówienia jest wybór rodzaju dostarczenia towaru oraz     formy płatności. Warunkiem niezbędnym realizacji zamówienia jest prawidłowe podanie wszystkich danych teleadresowych umożliwiających szybkie dostarczenie przesyłki do Kupującego.  Ostatnią czynnością Kupującego jest potwierdzenie wszystkich podanych  przez Kupującego informacji  i wciśnięcie przycisku “Zatwierdź”.


5. Potwierdzenie zamówienia

W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający, w terminie 2 dni roboczych, wysyła wiadomość e-mail zatytułowaną : „MyHome-24.pl - Potwierdzenie otrzymania  zamówienia" na podany przez Kupującego adres e-mail lub kontaktuje się telefonicznie w celu potwierdzenia złożenia zamówienia.


7. Czas realizacji zamówienia.

Wszystkie towary zamówione w sklepie internetowym My Home dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich. My Home przykłada szczególną wagę do tego aby każdy zamówiony towar został starannie i należycie zapakowany oraz zabezpieczony na czas transportu. Towary wysyłane są w ciągu 24-48 godzin od daty złożenia zamówienia 

8. Dostarczanie towarów

Przesyłka kurierska o ile Kupujący nie ustali inaczej  zostanie doręczona następnego dnia roboczego od daty wysłania. Firma kurierska dostarcza zamówiony towar w godzinach od 9.00 do 17.00.  W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego. Kupujący ma możliwość dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu towaru w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej.   W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru  należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji  usługi.

9. Gwarancja i reklamacje, wymiana towaru

1. Produkty dostępne w MyHome  objęte są gwarancją producenta. Zobowiązujemy się ,że naprawimy uszkodzony towar w ciągu 14 dni lub jeśli naprawa okaże się niemożliwa wymienimy go na nowy lub zwrócimy pieniądze . Kupujący, po złożeniu reklamacji odsyła reklamowany towar na adres siedziby Sprzedającego . Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.


2.Towar  kupiony w My Home możesz, bez podania przyczyny, wymienić na inny w ciągu 10 dni od daty jego odebrania. Nie może on być zniszczony lub nosić śladów użytkowania (możliwe jest wyjęcie produktu z opakowania w celu obejrzenia), musi posiadać dowód zakupu oraz niezniszczone opakowanie. Jeżeli warunki wymiany zostaną spełnione, po odesłaniu towaru, otrzymasz od nas informację potwierdzającą.


10. Faktury VAT

Do każdego zakupionego w sklepie internetowym towaru My Home wystawia  dokument sprzedaży ( paragon, Fakturę VAT ) . W przypadku chęci otrzymania przez Kupującego faktury VAT jest on zobligowany do  prawidłowego podania wszystkich niezbędnych informacji umożliwiających  My Home wystawienie takiego dokumentu.

11. Zwroty i reklamacje


1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami) Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem terminu.

 2. W przypadku skorzystania przez Kupującego z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Kupujący powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od Sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. Dokumenty.

3. Towar  kupiony w My Home możesz, bez podania przyczyny, wymienić na inny w ciągu 10 dni od daty jego odebrania. Nie może on być zniszczony lub nosić śladów użytkowania (możliwe jest wyjęcie produktu z opakowania w celu obejrzenia), musi posiadać dowód zakupu oraz niezniszczone opakowanie. Jeżeli warunki wymiany zostaną spełnione, po odesłaniu towaru, otrzymasz od nas informację potwierdzającą.

4. W przypadku zgłoszenia reklamacji poinformuj nas mailem ( na adres e-mail :  biuro.myhome@gmail.com) o zamiarze złożenia reklamacji. Następnie wydrukuj formularz reklamacji w formacie PDF, wypełnij go i dołącz do paczki wysłanej na adres My Home . Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. Gdy roszczenie reklamacyjne zostanie uznane za zasadne, naprawimy produkt i zwrócimy ci koszty przesyłki. W razie braku możliwości naprawy skontaktujemy się z tobą w celu ustalenia ewentualnej wymiany produktu na nowy, udzielenia rabatu lub zwrotu gotówki. Jeżeli produkt nie spełni warunków gwarancji lub reklamacji odeślemy go informując o przyczynie odmowy jego przyjęcia.


Newsletter my HOME


Bądź z nami na bieżąco