Dostawa i koszty przesyłki

Dostawa i koszty przeszyłki


1. Wszystkie towary zamówione w sklepie internetowym My Home dostarczoane są za pośrednictwem firm kurierskich. My Home przykłada szczególną wagę do tego aby każdy zamówiony towar został starannie i należycie zapakowany oraz zabezpieczony na czas tyransportu.


2. Towary wysyłane są w ciągu 24-48 godzin od daty złożenia zamówienia  ( nie dotyczy niedziel i dni świątecznych ).W przypadku stosowania przez firmę kurierską systemu monitorowania przesyłek istnieje możliwość podglądu statusu przesyłki wraz z opcją jej śledzenia.


3. Przesyłka kurierska o ile Kupujący nie ustali inaczej  zostanie doręczona następnego dnia roboczego od daty wysłania. Firma kurierska dostarcza zamówiony towar w godzinach od 9.00 do 17.00. 


4. Meble i    inne przedmioty wielkogabarytowe ( powyżej 31,5 kg. ) mogą być dostarczone przez firmę kurierską na paletach. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebli do domu Kupującego chyba że Kupujący wykupił usługę “wniesienie”.


5. W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego.


6.  Kupujący powinien dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu towaru w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę.


7.Zamówienia przekraczające kwotę 400 zł, na terenie Polski,wysyłane będą na koszt MyHome.

 

8. Koszty przesyłki uzależnione są od wagi towaru i wynoszą:
  - dla towarów o wadze do 31,5 kg przy płatności przelewem 16,80–23,40  zł,
  - dla towarów o wadze do 31,5 kg przy płatności za pobraniem 23,80–30,40 zł


  9. Dla towarów powyżej 31,5 kg oraz towarów wysyłanych z zewnętrznego   
  magazynu.koszty dostawy ustalane są indywidualnie w  potwierdzeniu otrzymania    
  zamówienia.


 10. Klient zobowiązany jest sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera. W 
  przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru  ( ślady mechanicznego uszkodzenia  )    
  trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona -   
  należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji  
  usługi.